Intrebari frecvente

DACA VREUN PRODUS NU CORESPUNDE , IL PUTEM SCHIMBA CU UN ALT PRODUS ?

DA..,SIGUR CA DA..,DAR TREBUIE SA VA ASIGURATI CA PRODUSUL SE REINTOARCE LA NOI..,SI ASTA POATE FI POSIBIL NUMAI PE CHELTUIALA DUMNEAVOASTRA.( NOI NU SUPORTAM COSTURI DE TRANSPORT ) SAU FARA COSTURI LA SEDIUL NOSTRU.IN SITUATII DE GENUL , PUTETI CONSULTA UN OPERATOR DE LA SERVICIUL RELATII CU CLIENTII.

DACA VINDETI SI ANGRO ?

DA..,IN LIMITA STOCULUI EXISTENT..,SAU LA COMANDA CU UN AVANS DE 40-50 %

SE POATE COMANDA SI PE TELEFON ?

NU.., NUMAI PRIN INTERMEDIUL  FORMULARULUI CARE IL GASITI AICI LA NOI.

Se poate obţine o reducere în cazul comenzilor în cantităţi mari?

DA..,DACA COMANDA DUMNEAVOASTRA DEPASESTE SUMA DE 500 RON SI V-ATI INSCRIS CA MEMBRU IN SCANDIC STORE ( NEWSLETTER ) ,PUTETI BENEFICIA DE O REDUCERE DE 10%

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce fac ?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat,iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul,te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici pe site.

DACA SUNT CLIENT FIDEL POT BENEFICEA DE VREO REDUCERE?

DA ;

In cazul in care aveti un istoric la noi si ati acumulat peste 15 comenzi puteti beneficea de reduceri pana la 15%